فرماندار مهریز: سران فتنه بايد بدانند كه دستشان براي ملت رو شده است.

فرماندار مهریز در پیامی با محكوم كردن تحركات غيرقانوني جبهه كفر استكبار گفت : سران فتنه بايد بدانند كه دستشان براي ملت رو شده است.

کیانی مقدم فرماندار مهریز اظهار داشت : تحركات غيرقانوني و هدايت شده از سوي دولت هاي غربي به بهانه حمايت از مردم مصر محكوم است.

وي افزود : اين تحركات كه با حمايت دولت هاي امريكا و انگليس صورت گرفت و توسط بازيگران جريان فتنه اجرا شد، غيرقانوني و به هر شكل و عنواني كه باشد از سوي مردم انقلابي ايران اسلامي محكوم است.

کینی مقدم گفت : با حماسه اي كه مردم در روز 22 بهمن آفريدند غير اصول و منطق است كه عده قليلي عزت، شرف و آزادگي كه حاصل خون صدها شهيد و مجاهدت امام راحل و مقام معظم رهبري مي باشد را با اميال و هو اهاي نفساني خود خدشه دار كنند.

وي با قدرداني از شعور و معرفت مردم ايران اسلامي گفت: مردم نه فقط آنان را همراهي نكردند، بلكه با مقاومت در برابر فتنه گران اجازه هر گونه هرج و مرج را نيز از آنان سلب كردند و توطئه را در نطفه خفه كردند.

فرماندار مهریز خطاب به دشمنان نظام گفت: فتنه گران و اربابان آنان بدانند كه راه به جايي نخواهند برد، زيرا مردم فهيم و هميشه در صحنه ايران اسلامي با جان و دل از انقلاب و اسلام دفاع مي كنند و گوش به فرمان ولي امر مسلمين هر توطئه اي را در گلو خفه خواهند كرد.

وی تصریح کرد: با اشاره به كشته و زحمي شدن تعدادي از مردم بي گناه در اثر اغتشاشات خياباني گروهي از نوكران منافقين، خاطرنشان كرد: گردانندگان اين حركت غيرديني و غیراخلاقي بايد پاسخگوي ريختن خون تعدادي از مردم بي گناه و بي دفاع باشند و از آن مهمتر آنها بايد جوابگوي ريختن آبرو و حيثيت نظام مقدس جمهوري اسلامي باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا